2017. már 28.

RÓLUNK ÍRTÁK

írta: TEAharmónia
RÓLUNK ÍRTÁK

A tavalyi táborról az én szememmel (dr. Pető Gabriella - orvos természetgyógyász)

Az utolsó pillanatban döntöttem el, hogy ott leszek, mert úgy éreztem, hogy szükségem van arra a pár napra, hogy olyan helyen legyek, ahol feltöltődhetek...

Ismerve a tábor szellemiségét, felajánlottam a természetgyógyász tudásomat is hozzá, thai masszázst valamint fülakupunktúrás kezelést kipróbálásra. Nem is gondoltam, hogy végül milyen nagy sikere lesz mindennek…J

A hely csodálatos: csend, gyönyörű panoráma, tiszta levegő, kedves emberek, finom ételek- valódi energiabomba mindenkinek. Az különösen nagyszerűvé tette a tábort, hogy aki ott volt, felajánlotta és átadta tudását, készségeit a jelenlévőknek önzetlenül- ez különösen sok plusz energiát adott mindenkinek.

Én egyébként is ösztönösen keresem az olyan helyeket az országban, ahol spirituálisan is feltöltődhetek és ez pontosan olyan hely lett számomra.  Olyannyira, hogy az idén is megyek, sőt a férjemet is viszem magammal, és ősszel a kollégáimnak is megmutatom terveim szerint.

A szervezők szándéka úgy hiszem, megvalósult, hiszen orvos és természetgyógyász együtt, egy cél érdekében tevékenykedett, bebizonyítva, hogy együtt is megy, sőt leginkább csak együtt megy és az egyik nem zárja ki a másikat. Visszanyúlunk ugyan a múltba, de ez a jövő. Csak ez lehet!

2_2.jpg

Czakó Hajni:

Csodálatos környezetben csodálatos embereket ismerhettem meg. Sok új ismerettel lettem gazdagabb, amit a hétköznapi életemben is hasznosítani tudtam. Ajánlom mindenkinek, aki szeretne elmenekülni a nagyváros zajától, a hétköznapi stressztől, mert ez a 3 nap alatt ebben a csodálatos környezetben megvalósítható.

 6.jpg

Jeges Lászlóné Julcsi -

MINDENKINEK TUDOM AJÁNLANI. Fantasztikus szervezés, szuper hangulat, a tájról és az élményekről nem is beszélve. Engem teljesen kicseréltek, mikor haza értem. A LEGJOBB HELY AHOL VALAHA IS JÁRTAM. Sajnálom hogy most nem tudok menni, pedig szívesen tartanék nyujtásokat ismét. REMÉLEM NEM FELEJTETTÉTEK EL. JÖVŐRE BIZTOS HOGY MENNI FOGOK. Puszilok mindenkit!

6_1.jpg

 

 

Szólj hozzá

orvos egészség életmód egészségügy élmény természetgyógyászat tábor találkozás Szögliget völgykatlan